مرکز پخش آجر نسوز آذرخش قم

مجموعه کارخانه های شرکت آذرخش قم کدامند؟ انواع آجر نسوز آذرخش چیست؟ استفاده از آجر نسوز در ساختمان چه مزایایی دارد؟ مراکز پخش آجر نسوز نما و کف آذرخش کجاست؟
گروه تولیدی آذرخش در شهرک صنعتی قم با استفاده از نیروی متخصص در کنار بکارگیری بهترین تجهیزات به روز و پیشرفته توانسته است در تولید آجر نسوز با تنوع و کیفیت بالا موفق عمل نماید. گروه تولیدی آذرخش در حال حاضر با سه کارخانه به عنوان بزرگترین شرکت تولید انواع آجر نسوز و آجر نما در خاورمیانه در حال فعالیت می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
  • کارخانه ۱ (تولید مواد نسوز و آجر نمای نسوز)
  • کارخانه ۲ (تولید آجر نمای نسوز)
  • کارخانه ۳ (آجر نسوز نما، آجر نسوز کف، آجر نسوز صنعتی، آجر نما و آجر کف)

هر یک از این کارخانه ها دارای واحدهای مجزا و مجهز آماده سازی مواد، شکل دهی، پخت، بسته بندی و همچنین واحد کنترل کیفیت می باشند.
استانداردهای بین المللی ایزو در محصولات با دقت بالا رعایت شده و این شرکت توانسته است در چند دوره پیاپی در نمایشگاه بین المللی صنعت به عنوان اولی دست یابد همچنین به واسطه بازاریابی های خوب انجام شده در این شرکت در سطح بین الملل، حجم صادرات آن نیز در حد بالایی می باشد.
انواع آجر نسوز تولیدی آذرخش آجر نسوز نما، کف، صخره ای و رستیک می باشد که می توان از آنها در مصارف گوناگون ساختمان استفاده نمود. آیا می دانید مزایای استفاده از آجر در تزئینات داخلی و نمای خارجی ساختمان چیست؟

آجر نسوز

مزایای استفاده از آجر نسوز در ساختمان

  • زیبایی نما با الگوهای آجر چینی مختلف
  • امکان استفاده از آجر نسوز در نمای داخلی نظیر کف، حمام و سرویس
  • ایجاد تلفیقی از معماری مدرن و کلاسیک
  • مقاومت حرارتی بالا و ایمنی ساختمان

آجر نسوز آذرخش به دلیل کیفیت بالا انتخاب مناسبی برای انجام پروژه های مهم ساختمانی و صنعتی می باشد که برای خرید آنها به صورت عمده می توانید با ما از طریق این مرکز در ارتباط باشید.
منبع: فروشگاه مصالح ساختمانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما