لیست قیمت انواع آجر نسوز ساختمانی

آیا می دانید آجر نسوز ساختمانی چه کاربرد هایی دارد؟ مزیت های استفاده از آجر نسوز در ساختمان چیست؟ برای آگاهی از لیست قیمت انواع آجر نسوز ساختمانی می توانید از طریق این سایت با ما در تماس باشید.
آجر نسوز از انواع آجر است که در ابتدا برای کاربردهای صنعتی و استفاده در پوشش داخلی کوره های ذوب آهن، شیشه، سیمان و غیره استفاده می شده است و به دلیل مزیت های زیادی که دارد، در مصارف ساختمانی نیز مورد استفاده قرار گرفت.

 

لیست قیمت انواع آجر نسوز ساختمانی

برای دریافت لیست قیمت انواع آجر نسوز ساختمانی می توانید از لینک قرار گرفته استفاده یا از طریق تماس با مرکز فروش یا ارسال پیام از طریق واتساپ اقدام نمایید

نام محصول قیمت قیمت تعداد تامین کننده
آجر نسوز ساختمانی مدرن تماس بگیرید لیست قیمت انواع آجر نسوز ساختمانی  ۰۹۱۱۵۷۱۶۲۲۳ لیست قیمت انواع آجر نسوز ساختمانی ajornasouz@
آجر نسوز ساختمانی رستیک تماس بگیرید لیست قیمت انواع آجر نسوز ساختمانی   ۰۹۱۱۵۷۱۶۲۲۳ لیست قیمت انواع آجر نسوز ساختمانی ajornasouz@

آجر نسوز ساختمانی

آجر نسوز به دلیل اینکه از مواد نسوز و در دمای بالا تهیه می شود، بسیار مقاوم می باشد و همانطور که از نامش پیداست ویژگی بارز آن مقاوم بودن در برابر حرارت و آتش سوزی است. از دیگر مزیت های آجر نسوز می توان به موارد مهم زیر اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر ضربه
  • خاصیت ضد فرسایش عالی
  • مقاومت بالا در برابر سرما و گرمای شدید
  • تنوع بالا در طرح و رنگ
  • ثبات رنگ بسیار خوب
  • عدم نیاز به مراقبت و تعمیر برای سالهای طولانی

آجر نسوز ساختمانی

از انواع آجر نسوز علاوه بر نما که بیشتر نیز مورد استفاده قرار می گیرد، می توان در کف، دیوارهای داخلی و راه پله نیز استفاده نمود و با تلفیق معماری نو و کهن طرح های خلاق و زیبایی ایجاد نمود.
آجر نسوز در رنگهای مختلف قرمز، زرد، گلبهی، طوسی، قهوه ای و مشکی و در طیف های مختلف تولید می شود که به دلیل استفاده از خاک نسوز با ترکیبات مختلف در تولید آنها می باشد. همچنین طرحهای گوناگونی از آجر نسوز در کارخانه های مختلف تولید می شود که در بازار وجود دارد و می تواند سلیقه های مختلف را راضی نماید. از نمونه طرحهای آجر نسوز می توان به طرح آجر نسوز انگلیسی،آجر نسوز آمریکایی، آجر نسوز شاموتی و آجر نسوز طرح چوب اشاره کرد.

آجر نسوز ساختمانی

مزایای استفاده از آجر نسوز در ساختمان

مزایای آجر نسوز به شرح زیر است ،

  • عایق بندی طبیعی

آجر نسوز به ویژه برای قابلیت عایق بندی آن استفاده می شود. این توانایی جلوگیری از ورود گرما را دارد و از نفوذ آن به طرف دیگر جلوگیری می کند. استفاده از آن در ساخت خانه باعث حفظ فضای داخلی دنج در تابستان و زمستان می شود.

  • ماندگاری بهتر

-جدا از قدرت عایق بودن ، آجرهای نسوز در مقایسه با آجرهای معمولی که از خاک رس معمولی تهیه می شوند ، دوام بیشتری دارند. نکته جالب اضافی در مورد آجرهای نسوز این است که با توجه به دوام آنها بسیار سبک وزن هستند.

  • مقاومت عالی در برابر آب و هوا

یکی از مشکلات قابل ملاحظه رایج در پروژه های ساختمانی خساراتی است که آجرهای معمولی به دلیل تغییرات شرایط آب و هوایی یا ذخیره سازی نامناسب متحمل می شوند. استفاده از آجرهای نسوز فقط به یک مکان ذخیره سازی خشک نیاز دارید.

  • آجرهای سفارشی

یک نکته مهم در مورد آجر نسوز این است که می توان آنها را از سازندگانی که خواستار آجر نسوز سفارشی هستند ، سفارش داد. می توانید آنها را به شکل ، اندازه و مشخصات دلخواه خود در بیاورید تا کاملاً متناسب با نیازهای شما باشد.
داشتن این مزایا قیمت این آجرهای نسوز را مناسب می کند. نه تنها می توانید به مزیت های عالی آنها دست پیدا کنید ، بلکه می توانید آنها را به سبک مورد نظر خود سفارش دهید تا با شکل  منحصر به فرد و مورد نیاز شما تولید گردند.

  • آجرهای نسوز مقاوم تر از آجرهای معمولی

آجرهای نسوز نسبت به آجرهای سفالی معمولی سخت ترند و به همین دلیل دوام آنها از آجرهای معمولی بیشتر است. اگرچه این آجرها سخت هستند ، اما به طور شگفت انگیزی سبک وزن هستند.

  • ذخیره سازی آسان

در پروژه های بزرگ یا بزرگ ساختمانی ، همیشه مشخص شده است که به دلیل ذخیره نامناسب و به دلیل تغییر شرایط آب و هوایی ، آجرهای مختلف به راحتی از بین می روند. با آجر نسوز  تفاوتی با محل ذخیره سازی ندارد. فقط مطمئن شوید که از آنها در یک مکان خشک نگهداری می شود ، زیرا رطوبت ممکن است باعث نقص چنین آجرهایی شود.

  • نسوز بودن

آجرهای نسوز یا آجرهای نما  در عایق کاری حرارتی فوق العاده خوب هستند زیرا ضد آتش هستند. این امر آنها را به انتخاب مناسبی برای استفاده از انواع محصولات گرمای زیاد تبدیل می کند.

  • ارزان قیمت

ممکن است بسیار خوب باشند ، اما ارزان هم هستند. برخلاف آجرهای نسوز اضافی ، هزینه آنها زیاد نیست. نسخه های سبک تر می توانند گرانتر از نسخه های سنگین تر باشند. هنوز هم ، صرف نظر از اینکه چگالی آنها چقدر باشد ، می توانند تا حد زیادی دوام داشته باشند.

  • ضد رطوبت

آجر نسوز دارای ویژگی ضد رطوبت قدرتمندی است ، همچنین دارای مزایای عایق حرارت ، عایق بندی آتش و جذب آب است.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما