قیمت فروش آجر نسوز طرح چوب نماچین

آیا می دانید طرح های مختلف آجر نسوز کدامند؟ آیا با آجر نسوز طرح چوب آشنایی دارید؟ ز عمده ترین مباحث مورد علاقه معماران و سازندگن ساختمان است که ما در مورد آن در این مقاله صحبت می کنیم فروش ویژه انواع آجر نسوز با طرح های مختلف و قیمت های ویژه از طریق این سایت آغاز شد.

امروزه آجر با طرحها، رنگها و ابعاد گوناگون یکی از مصالح بسیار خوب و مناسب برای استفاده در بخشهای مختلف ساختمان از جمله نما می باشد. استفاده از آجر برای نما علاوه بر اینکه امکان طراحی های زیبا و نو را فراهم می آورد، از نظر دوام و استحکام نیز دارای مزیت های زیادی می باشد.

قیمت آجر نما طرح چوب

قیمت آجر نسوز طرح چوب یا کرکره ای به کیفیت و شرکت تولید کننده آن بستگی مستقیم دارد که آجرهای نسوز تولیدی ما بعلت کیفیت بالا و قیمت مناسب از طرفداران زیادی در ساختمان سازان و طراحان بهرمند می باشد و امروزه مورد استفاده زیادی دارد

قیمت آجر نما طرح چوب

آجر طرح چوب چیست؟

آجرهای طرح چوب از جدیدترین مدل های آجر نسوز تولیدی ما می باشد که به دو نوع آجرنما طرح چوب و آجر دکوراتیو طرح چوب تقسیم می گردد این نوع آجر یکی از محبوب‌ترین نوع و طرح آجر، آجرنما طرح چوب می باشد که موارد استفاده متفاوتی دارد

فروش آجر نما طرح چوب

م در سایت ajornasouz.ir امکان فروش بصورت عمده این محصول با قیمت درب کارخانه را ایجاد نموده تا اگر شما از سازندگان مجموعه های مسکونی هستید از این امکان استفاده کرده و این آجرها را با قیمت درب کارخانه دریافت نمایید

فروش آجر نما طرح چوب

موارد استفاده از آجر نسوز طرح چوب

از این آجرها بعلت ظاهر زیبا و مقاومت بالا در طراحی نما و محوطه و دیوار های داخلی ساختمان استفاده می گردد که می توانید حس ارامش ناشی از استفاده چوب را به زندگی کنندگان مجموعه منتقل نماید

مشخصات آجر نسوز طرح چوب

آجر نسوز کرکره ای ۴۰ * ۱۰ (طرح چوبی)
آجر های مقاوم در برابر حرارت ۴۰ * ۱۰ (طرح چوبی) به دلیل ابعاد بزرگ به عنوان طرح چوب در طراحی داخلی و خارجی استفاده می شود.

مواد اولیه آجر نسوز ۴۰ * ۱۰ (طرح چوبی) از خاک نسوز با کیفیت بالا ساخته شده و بسته به نوع خاک ، دمای پخت از ۱۰۲۰ درجه سانتیگراد تا ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد است.

مشخصات آجر نسوز طرح چوب

در حال حاضر از روش نمای خشک برای تقویت نمای خارجی و داخلی استفاده می شود. از دیگر مزایای این سبک این است که نمای ساختمان شوره سر نشان نمی دهد زیرا این روش خشک است و نیازی به ملات نیست.

همچنین زیبایی خاصی به ساختمان نمی بخشد. در این روش ، بیشتر کاشی ها با ورق های کاشی مقاوم در برابر حرارت (طرح چوبی) با قطر بزرگ ، با قطرهایی مانند ۲۷ * ۴۰ * ۱۰ و برای

آجر نسوز ۴۰ * ۴۰ (طرح چوبی) در نمای گرد همراه با سوراخکاری استفاده می شود.

مشخصات آجر نسوز طرح چوب

بسته به درجه حرارت پخت ، رنگ صفحه آجر ۱۰ * ۴۰ * تخته نسوز (طرح چوبی) شامل قرمز ، قهوه ای ، طرح چوبی ، نارنجی ، عناب ، عناب تیره ، عناب روشن ، ..

آجر نسوز طرح چوب ۱۰ * ۴۰ * (طرح چوبی) پایدار بوده و در برابر نور خورشید و سایر عوامل محیطی کاملاً مقاوم است.

تولید کنندگان آجر نسوز طرح چوب

شرکت های زیادی در کشور در حوزه تولید انواع آجر و آجر نسوز فعالیت دارند که از نمونه های برتر آنها می توان به نماچین، آذرخش، کسری و سهند اشاره کرد. آجر نسوز طرح چوب با بیش از ربع قرن فعالیت در زمینه تولید انواع آجر نما، آجر نسوز و آجر لعابی با استفاده از تکنولوژیهای برتر دنیا و استفاده از متخصصین و نیروی باتجربه توانست به عنوان واحد نمونه و همچنین در گروه برندهای برتر ایرانی معرفی شود.

برای دریافت قیمت آجر نسوز نماچین می توانید از طریق لینک موجود اقدام به دریافت اخرین قیمت نمایید
داشتن واحد کنترل کیفیت یکپارچه در این شرکت و رعایت تمام استانداردهای کیفی سبب شده است تا بتواند گواهینامه استاندارد ایزو را نیز دریافت نماید. این شرکت قادر به تولید سالیانه ۱۲۰ میلیون قالب آجر و با تنوعی بالاتر از ۴۰۰ نوع می باشد.

تولید کنندگان آجر نسوز طرح چوب

آجر طرح چوب

آجر نسوز که با استفاده از خاک مرغوب نسوز در این شرکت تولید می شود، به علت نوع خاک و همچنین فرآیند تولید دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • زیبایی و تنوع در طرح و رنگ
  • دوام و عمر طولانی و عدم نیاز به مرمت و تعمیر
  • استحکام بالا
  • خاصیت ضد سایش بسیار بالا
  • ثبات رنگ و حفظ زیبایی آن برای سالهای طولانی

آجر طرح چوب

برای خرید انواع آجر نسوز که در طرحهای مختلف مانند طرح چوب تولید می شود می توانید با ما در ارتباط باشید.

انواع طرح های آجر نسوز نما
نام طرح : اشک کاج

انواع طرح های آجر نسوز نما
نام طرح : اشک کاج

انواع طرح های آجر نسوز نما
نام طرح : اشک کاج

برای دریافت لیست قیمت و نمونه طرح های دیگر شرکت لطفا با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما