قیمت فروش آجر نسوز شومینه

قیمت فروش هر محصول و کالایی با توجه به نحوه تولید آن و دیگر شرایط موجود در تهیه گوناگون می باشد در مورد قیمت فروش آجر نسوز شومینه نیز این عوامل مستثنا نمی باشد.
قیمت فروش آجر نسوز شومینه به عواملی چون کیفیت، رنگ، کارایی، کارخانه تولید شده و عوامل دیگر بستگی دارد. آجرهای نسوز از خاک های نسوز تولید و تهیه می شوند. قیمت این نوع از آجرها به مراتب بیشتر از دیگر آجرهای موجود در بازار می باشد. آجرهای نسوز ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارند.

قیمت آجر نسوز شومینه

برای دریافت لیست قیمت آجر نسوز شومینه به قیمت عمده شما می توانید باارسال درخواست قیمت از طریق پر کردن فرم درخواست اقدام به اینکار نمایید

فروش آجر نسوز شومینه

اگر قصد خرید عمده این محصول را دارید با بخش فروش آجر نسوز شومینه ارتباط برقرار نموده و سفارش خود را ارسال نمایید

مراکز فروش آجر نسوز شومینه

  • فروش آجر نسوز شومینه در مازندران

  • فروش آجر نسوز شومینه در قم

  • فروش آجر نسوز شومینه در اراک

  • فروش آجر نسوز شومینه در تبریز

  • فروش آجر نسوز شومینه در تهران

مراکز فروش آجر نسوز شومینه

انواع  آجر نسوز شومینه

در اجاق ها ، دما در نهایت به ۵۰۰ درجه می رسد ، بنابراین می توان از هر آجر مقاوم در برابر حرارت استفاده کرد. در بخشهای قبلی ذکر شد که بهتر است از رنگهای تیره آجری برای این منظور استفاده شود. آجر قرمز انگلیسی ، آجر سیاه مقاوم در برابر حرارت و آجر تیره اغلب برای ساخت شومینه در خانه ها استفاده می شود. این به دلیل این واقعیت است که این آجر نسبت به آجرهایی مانند آجرهای نسوز سفید و آجرهای خاکستری تیره تر است. زیرا با تجمع دوده به مرور زمان اجاق ها تیره می شوند. بنابراین توصیه می شود از آجرهای رنگی برای این کار استفاده کنید. لازم به ذکر است که از آجرهای سفالی و آجرهای سفالی نمی توان برای ساخت شومینه استفاده کرد.

انواع  آجر نسوز شومینه

اجرای آجر نسوز شومینه

۱٫ آجر و الگوی خود را انتخاب کنید.

اولین عاملی که باید در نظر گرفته شود ضخامت آجرهای نسوز چیست. آجرهای نسوز استفاده شده باید با استانداردهای مشخص مطابقت داشته باشد و باید الزامات قوانین ساختمانی محلی ، ملی و بین المللی در مورد ساخت شومینه و دودکش ها را داشته باشد. یا آنها را دور بزنید. برای قرار دادن کف و دیواره پشتی برای محافظت بیشتر در برابر گرما ، آجر نسوز ضخیم اینچ توصیه می شود. عامل دوم رنگ است. انواع آجرهای نسوز موجود از نظر رنگ متفاوت است ، اما رنگ های تیره تر مانند آجر قرمز انگلیسی یا آجر نسوز سیاه توصیه می شود. آخرین (و جالب ترین) عاملی که باید در نظر گرفت سبک است. الگوهای معروف آجر نسوز شامل خاتم کاری ، خاتم کاری ، استخوان شاه ماهی کامل ، شاه ماهی خرد شده و بافت سبد است. این الگو ، همراه با رنگ آجرها ، صرفاً یک انتخاب زیبایی شناختی است ، بنابراین چیزی را انتخاب کنید که مکمل طرح شما باشد!

الگوی شومینه آجری نمط
الگوی شومینه آجری نمط

۲٫ فضای کاری خود را آماده کنید

هنگامی که از ضخامت آجرهای نسوز استفاده شده و نوع الگوی مورد نظر خود اطمینان پیدا کردید ، زمان آن فرا می رسد که آماده استفاده واقعی از آجرها شوید. برای نصب آجرهای نسوز ، به موارد زیر نیاز دارید:

سطل (به اندازه کافی بزرگ برای مخلوط کردن سیمان نسوز)
بیل
راهنماهای فاصله (می توان آنها را به راحتی از تخته سه لا تهیه کرد)
اسفنج
قبل از شروع آجرگذاری ، حتماً از آجرهای نسوز سازگار با آجرهای شومینه استفاده کنید. از هر دوغابی که استفاده کنید ، باید طبق دستورالعمل روی کیسه مخلوط شود. اگر از سیمان مقاوم در برابر حرارت استفاده می کنید ، باید آن را با قوام خمیر دندان مخلوط کنید. اطمینان حاصل کنید که ملات بیش از حد نازک و صاف نیست تا از حداکثر مقاومت برخوردار باشد.

ملات آجر نسوز برای شومینه
ملات ضد آتش برای اجاق گاز آماده کنید

۳٫ دیواره پشتی اجاق گاز را با سیمان نسوز بپوشانید

پس از مخلوط کردن ملات خود ، باید یک لایه ملات به دیوار پشت شومینه آجری اضافه کنید. با این کار شکاف هوا از بین می رود ، و یک لایه محافظت از حرارت اضافه می شود.

ملات مستقیماً به دیواره پشتی زده می شود و همگن است و ضخامت آن تقریباً ۱٫۱۶ اینچ است. قبل از شروع آجرگذاری ، ملات را به مدت ۲۴ ساعت روی دیوار بگذارید.

۴٫ آجر گذاشتن کف شومینه.

گذاشتن آجرهای نسوز بر روی کف شومینه
شومینه آجر آتش

قبل از گذاشتن آجر حتما راهنماهای فاصله را تنظیم کنید. باید طوری قرار بگیرد که شکاف انبساطی دیواره های پشت و کناره باقی بماند. این شکاف انبساط باعث گرم شدن و سرد شدن محفظه آجر نسوز می شود. نبود شکاف انبساط باعث ترک خوردگی آجرهای نسوز در حین استفاده می شود.

۵٫ دیوار را علامت گذاری کرده و پشت اجاق گاز را بپوشانید.

هنگامی که کف شومینه را با آجر پوشانده اید ، می توانید به دیوار پشت بروید. فراموش نکنید که از راهنماهای فاصله برای ایجاد یک فاصله انبساط اینچ در هر دو دیواره طرف استفاده کنید.

از همان روش ملاتی که برای کفپوش استفاده کرده اید استفاده کنید (ملات سیمان نسوز را به صورت و طرف آجرهای نسوز بمالید) تا ملات را روی آجرهای نسوز بمالید. از کف شروع کنید و آجرهایی را به دیوار پشتی بچسبانید ، شکاف انبساط کف را با همپوشانی آجر بپوشانید.

مسیر خود را از پایین به بالا به سمت دیگر دنبال کنید تا به بالای منطقه شومینه برسید. هنگام اتمام دیوار پشت اجاق گاز ، یادتان باشد راهنماهای جداکننده را جدا کنید.

۶٫ از دیواره های جانبی اجاق گاز استفاده کنید

در این مرحله ، تنها چیزی که باقی مانده است دیوارهای جانبی است.

۷- نظافت

در این مرحله ، ملات اضافی باید از آجرهای شومینه خارج شود. برای از بین بردن ملات اضافی از اسفنج مرطوب استفاده کنید. با تمیز کردن مفاصل و دوغاب ، با خشک شدن همه چیز انعطاف پذیر خواهد بود و به محکم شدن مفصل نهایی دوغاب کمک می کند.

اجرای آجر نسوز شومینه

بهترین آجر نسوز شومینه

برای این منظور می توان از آجرهای ۳۱ * ۷ استفاده کرد. اما از قالب های بزرگتر نیز می توان متناسب با سلیقه مشتری استفاده کرد. ضخامت آجرهای مورد استفاده در اجاق گاز حدود ۲٫۵ است ، می توان گفت استاندارد است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما