خرید انواع آجر نسوز نما ارزان قیمت

طراحی و ساخت نما با استفاده از آجر نسوز چه مزایایی دارد؟ آیا تنوع در رنگ و ابعاد آجر نسوز در طراحی نما موثر است؟ خرید و فروش انواع آجر نسوز نما با قیمت ارزان و کیفیت خوب از چه طریقی امکان پذیر است؟
آجر از مصالح قدیمی و البته بسیار کاربردی در ساختمانها به شمار می رود. امروزه انواع مختلف آجر با ابعاد، رنگ ها و ترکیبات مختلف ساخته می شود که هر یک برای کاربردهای خاصی مناسب بوده و استفاده می شود. از آجر می توان در دیوار چینی، سقف، کف، نما و راه پله استفاده نمود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

آجر نسوز نما

آجر نسوز از انواع آجر می باشد که جنس آن از آجرهای سفالی محکم تر و متراکم تر است و نوعی چینی محسوب می شود. از این آجرها در پوشش داخلی کوره های صنعتی مانند کوره های ساخت شیشه، سیمان و سرامیک استفاده می شود، زیرا مقاومت گرمایی بالایی دارند و بسیار مقاوم می باشند.

آجر نسوز نما
استفاده از آجر برای نمای ساختمان نیز بسیار مناسب است. بخصوص آجر نسوز که دارای ویژگی های مهمی به شرح زیر می باشد:

  1. رنگ بندی و ابعاد گوناگون آجر نسوز امکان طراحی های خلاقانه و نو را برای طراحان فراهم می کند.
  2. به دلیل استفاده از خاک مرغوب و فرآیند تولید خاص، آجر نسوز دارای مقاومت بالایی در برابر سرما و همچنین گرمای شدید می باشد از این رو برای همه شرایط آب و هوایی قابل استفاده است.
  3. استحکام بالایی دارد و به هیچ عنوان ترک نمی خورد و شوره نیز نمی زند.
  4. آجر نسوز عمر بالایی دارد و برای مدت طولانی نیاز به مرمت و تامیر ندارد که می تواند باعث صرفه جویی در هزینه ها شود.

آجر نسوز نما

از آجر نسوز علاوه بر نما در کف، راه پله و به طور کلی نمای داخلی ساختمان نیز می توان استفاده نمود و خانه ای با نمای داخلی و خارجی زیبا طراحی کرد.
این سایت از مراکز معتبر خرید و فروش مصالح ساختمانی از جمله آجر می باشد. خرید و فروش انواع آجر را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از طریق این سایت صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما