قیمت خرید آجر نسوز مرغوب

مشتری گرامی برای دریافت لیست قیمت محصولات آجر نسوز نسوز امیران به صفحه لیست قیمت مراجعه نمایید . و برای دریافت نمایندگی و اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اعطای نمایندگی سنگ های آنتیک و آجر نسوز امیران به صفحه امور نمایندگان مراجعه نمایید .
در خصوص قیمت محصولات و آجر های نسوز امیران ذکر این نکته لازم است که قیمت محصولات ما با توجه به اینکه نمایندگی و تحت لیسانس یک شرکت معتبر اروپایی هستیم در مقایسه با محصولات مشابه پایین تر است و این فقط بخاطر سیستم مدیریت هزینه های تمام شده امیران میباشد . که با حذدف آیتم های اضافی و بالابرنده هزینه تمام شده موفق شیدم تا قیمت محصولات خود را پایین آوریم.

قیمت خرید آجر نسوز مرغوب

آجر نسوز یک آجر مدرن است که مقاومت زیادی در برابر حرارت دارد و می تواند از آن در نمای ساختمان و سایر کاربردها استفاده شود.

از مدت ها قبل از آجر به عنوان یکی از عناصر اصلی ساخت استفاده می شده است. برای ساخت هر ساختمان ، تعدادی آجر به عنوان عناصر اساسی و اساسی مورد نیاز بود. به تدریج ، این عنصر در ساخت و ساز به برنامه اضافه شد و از این محصول در دکوراسیون ساختمانها و سازه ها استفاده شد. امروزه آجرهای تزئینی به کار رفته در نما دارای طرح ها و رنگ های مختلفی هستند که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می کنند. نمای ساختمان های آجری یادآور بناهای باستانی است. آجر نسوز یک آجر مدرن است که مقاومت زیادی در برابر حرارت دارد و می تواند از آن در نمای ساختمان و سایر کاربردها استفاده شود.

در این صفحه ، با انواع مختلف آجرهای آتش نشانی و کاربراتور و مزایای آنها آشنا خواهید شد:

 

مزایای استفاده از آجرهای نسوز در نمای ساختمان

اجزای اصلی آجر نسوز
سوزاندن رنگهای آجری
از آجر نسوز به عنوان کفپوش استفاده کنید
انواع آجر نسوز
برنامه آجر نسوز
مزایای استفاده از آجرهای حرارتی در نمای ساختمان
به دلیل پخت و پز در دمای بالا در برابر خوردگی ، سرما و گرما مقاوم است.
به دلیل پخت و پز ، طیف های رنگی زیبایی دارد که در پایان زیبایی نما را صد در صد افزایش می دهد.
سبک است و نیازی به تراش و نگهداری ندارد و بنابراین هزینه بیشتری برای مشتری ندارد.
مقدار زیادی ملات و سیمان جذب می کند و هرگز از ساختمان نمی افتد و خطر سقوط مواد صفر است.
هر طرح و الگویی را می توان با آجر انجام داد و محدودیتی در محل نصب وجود ندارد.
سرانجام ، در برابر گرما و سرما عایق بندی شده و از اتلاف انرژی در تمام فصول جلوگیری می کند.
مهمترین مزیت آجرهای شومینه مقاومت در برابر حرارت بالا است.

اجزای اصلی آجرهای نسوز

آجرهای نسوز از چینی و خاک نسوز ساخته می شوند. روند ساخت این آجر در دمای حدود ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد انجام می شود. همانطور که از نام آن پیداست ، آجرهای نسوز مقاومت حرارتی بالایی دارند. این آجر که از مواد نسوز ساخته شده است ، در دماهای بسیار بالا خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خود را حفظ می کند.

استفاده از مواد طبیعی در ساخت آجرهای نسوز باعث شده است که رنگ آنها پایدار بوده و در برابر تغییرات مقاومت بالایی داشته باشد. تنوع رنگ و همچنین قوام رنگ آنها یکی از دلایلی است که استفاده از این آجرها برای نمای ساختمان را تأیید می کند. نمای بیرونی ساختمان در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار دارد و اگر مواد محصول مورد استفاده در نما مناسب نباشد ، به زودی محو می شود و زیبایی خود را از دست می دهد.

آجر نسوز علاوه بر مقاومت در برابر گرما و گرما ، از مقاومت بالایی در برابر سرما نیز برخوردار است و در فصول سرد سال دیگر نگران آسیب دیدگی آن نخواهید بود. این آجرها به راحتی به انواع ملات ساختمان می چسبند ، بنابراین می توان آنها را با ضریب ایمنی بالایی در نمای خارجی ساختمان نصب کرد. این ویژگی از اتلاف برق جلوگیری می کند. این آجرها در اندازه ها و برش های مختلف ساخته می شوند که می توانیم با توجه به طرحی که برای نما می خواهیم انتخاب کنیم. لایه آجری جذب آب کمی دارد ، بنابراین در صورت خیس شدن در اثر بارندگی خطری برای ساختمان ایجاد نمی کند.

رنگهای آجر نسوز

این محصول در چهار رنگ اصلی مشکی ، مشکی ، قهوه ای و زرد شامتی موجود است. هر یک از این رنگ ها طیف گسترده ای دارند. براساس چیدمان آجرها در کوره ، میزان رنگ آن مشخص می شود. آجرها در نزدیکی حرارت کوره با رنگ تیره تر قرار می گیرند.

از آجر نسوز به عنوان کفپوش استفاده کنید

در داخل ساختمان ها می توان از آجر نسوز برای پوشاندن کف نیز استفاده کرد. مقاومت بالا و مقاومت در برابر آتش این محصول از دلایل مناسب بودن آن برای این منظور است. علاوه بر این ، آجرهای شومینه به راحتی گرما را منتقل نمی کنند ، در نتیجه ، آنها عایق حرارتی خوبی هستند و تا حد زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما