مراکز تولیدی آجر نسوز شاموتی پس از بررسی ها و تحقیقات بازاریابی فراوان به این نتیجه رسیده اند که برای جلب رضایت مشتری باید از سلایق گوناگون آنها اطلاعات مفیدی کسب کنند.
این روزها کارخانجات و بزرگترین مراکز تولیدی انواع آجر نسوز و به خصوص نوع منحصر به فرد شاموتی تجارب گرانبهایی به دست آورده اند. آنها معتقدند که برای عرضه موفق کالاهای خود به بازار باید آماده شنیدن “نه” های زیادی باشند. چون هرچه جواب رد بیشتر بشنوید، احتمال موفقیت شما بالاتر می رود. گوش دادن به دغدغه های مشتری از ابزارهای اصلی بازاریابی است.
منبع: فروشگاه مصالح ساختمانی
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.